torsdag 8 oktober 2009

Snart fredag

I dag har jag gjort en bra sak. Jag har bokat tid för inställning och balansering av bilens hjul, nödvändigt eftersom jag nu har nya däck som jag inte vill ha helt snedslitna. Sen har vi haft styrelsemöte med Amatörteatersamverkan nu i kväll (och Atr som jag bevistar men inte sitter i styrelsen för, mötena körs efter varandra) och det roligaste var att se utfallet av Nils Holgersson. Tänk att biljettintäkterna blev 300 000 mer än budgeterat, häftigt. Utgifterna blev också mer så klart men trots det så gick Nisse med ganska bra vinst som kommer komma amatörteaterns samarbete tillgodo i framiden. Hur är dock inte helt klart ännu. Teaterfestivalen som vi fick flytta, har vi också pratat om och 13 mars är ett preliminärt datum. Kanske blir det i Fjugesta istället. Klart är dock att lördagskvällens underhållning kommer ha tema revy och det gillar jag. Vi har en massa saker att ta tag i och mest akut är nog att få ordning på hemsidan och man kan väl säga att vi jobbar på det.

Frk T har skaffat sig en blogg och gjort sitt första inlägg i dag, sött.

Sömn är en bra idé nu eftersom TV:n fick ett tokryck och började hoppa och skutta. Det borde inte bero på ösregnet eftersom jag kör TV:n via bredbandet men jag vet inte vad som annars hände. Stängde av i alla fall. Jag måste vara pigg i morgon för efter jobbet ska man svida om för Örebrobesök och Ladies Night.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar