onsdag 28 oktober 2009

Korrigerad

Känner mig lite mörbultad. Efter en kort sejour på jobbet där jag flyttade om bänkarna på ett nytt vis var jag till kiropraktorn. Där blev jag tillrättalagd både här och där. Nacken och bröstryggraden var orimligt stela så det var inte behagligt precis. Det har kanske varit lite mycket stress på sistone.
På jobbet satte jag diverse antagonister utom synhåll för varandre (hoppas jag inte missat några) och de värsta busarna inom nåbart avstånd. Har dock gjort ett experiment och satt en buse längst bak, på så vis kanske han slipper vända sig om hela tiden. Har massor kvar att göra på jobbet så vi får se om andan faller på något mer annars får det väl vänta.

Frk T ville absolut gå till fritids så därav jobbesöket. Hon fick med sig ett par kompisar hem och de har lekt hela eftermiddagen så jag kunnat ligga på soffan. Man blir lite mör efter en behandling. Dessvärre måste jag ge mig ut i höstmörkret igen. Har ett gäng biblioteksböcker som måste tillbaka i dag och dagens lantbrevbärare måste varit en vikarie. Hade satt ut en klädnypa och brev som skulle postas men de låg kvar! Morr! Alltså måste jag posta också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar