lördag 24 oktober 2009

Ont, ont, ont

Min högra axel värker nåt fruktansvärt och det liksom klonkar i den när jag rör armen. Ingen styrka finns heller och jag vet inte vad jag gjort, det bara kom helt plötsligt. Kanske har jag legat på den men jag kände inget i morse. Allt känns rätt tungt nu. Jag har inte packat inför Ålandsresan i morgon ännu, men man får ju sova en timme extra så jag kanske får ta det i morgon bitti. Bussen går 10.45 och R har lovat att lämna Pizza till C efter att han skjutsat mig. Tog ett par värktabletter och gav mig i kast med jättedisken förut och sedan har jag retat mig på Dansbandskampens uselhet och zappat till Körslaget där Caroline åkte ut, buuu. R är i alla fall firad och jag hoppas nya Dan Brownboken är bra eftersom han fick den och en blomma av oss. Jag hoppas verkligen Ålandstrippen blir trevlig för jag behöver nåt trevligt känner jag. Längtar efter Frk T som ringt flera gånger och verkar ha det fint på Sveriges största ö.

4 kommentarer:

  1. Du måste omedelbart ta dig till en läkare och få en cortisonspruta... Jag hade samma skit i en vecka först, gick sedan till läkaren, fick värktabletter och antiinflammatoriska och en remiss till röntgen. Sen "såg dom" hur ont det gjorde, sprutan in och två timmar efteråt var jag värkfri. Ge dig inte! Kram H

    SvaraRadera
  2. Tack, jag hoppas dock det är bättre i morgon, suck. Har nämligen fått en cortisonspruta i höften en gång och vet hur jävla pissont det gör. Måste dock ta mig med på Ålandskryss i morgon. Har en mysko Spanienmedicin som heter Relaxibys med cortison i som jag tar till om det inte är borta i morgon. Den är min yttersta nödlösning men säkert onyttig. Tack vännen.

    SvaraRadera
  3. Hoppas såklart det går bra men rekommenderar svenska mediciner. Kram

    SvaraRadera
  4. Axeln är bättre idag (ännu så länge och jag knackar i bordet/huvudet) Tack o tack

    SvaraRadera