tisdag 13 oktober 2009

Passerat 100 läsare, läckert!

Jaha dags för den ljuvligt sköna bingen. Så ska man tänka om man ska sova gott och så känns det just nu. Har precis besvarat inlägg på FB om kamrat R:s förträfflighet. Jodå han är en jäkel på god mat. Men med det, finns nackdelar också, man äter för mycket helt enkelt. Därför är min ensamhet lite tursam kan man säga. Skulle dock föredra att slippa ensamheten för det mesta (och då tänker jag inte riktigt på den sorts vänskap som R och jag har) men det sätter min kräsenhet stopp för. Misstänker också att jag börjar bli en hallstarrig kärring som förmodligen skulle vara hemsk att bo med. Jag måste nog skärpa till mig om någon ska våga närma sig. Vadan dessa tankar? Jag hade tänkte skriva om något helt annat men ibland går tangenterna av sig själva. Men nu somnar jag snart. Ska släpa mig upp och drömma om förbjuden frukt istället. Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar