torsdag 29 oktober 2009

Feber

Fryser, alvedon, svettas, fryser, alvedon, svettas. Så har det varit sedan i går kl. 23, det bara kom. Först började lederna värka och sen kom febern. Hostan började redan när kiropraktorn släppte på alla orörliga kotor. Fan! Blir totalt slut efter att ha varit uppe fem minuter. Frk T hade en klasskompis här på övernattning, som jag hoppas jag inte smittat. Sen kom Lilla h eftersom kamrat I var tvungen att jobba. Dom lekte rätt snällt hela dagen med några små utbrott. Lyckades också tvinga dem att gå ut med jycken. Sen kom kamrat R med mat och han gick en sväng till med hundstackaren. Sjuk matte och mamma är inte kul. Nu sover Frk T hos Lilla h och i morgon åker hon till sin pappa. Hoppas jag hinner bli frisk till repet på söndag. Bläää. Nu orkar jag inte sitta upp längre. Tyck gärna synd om mig är ni snälla =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar