måndag 7 december 2009

Trött kväll

Oj oj denna kväll har inte mycket blivit gjort jag slumrade in till julkalendern. Tänkte jag skulle titta en gång för att se vad jag tyckte men jag minns inte ett dugg. Har mest legat framför tv.n och glott. En tvätt har hamnat i maskinen så den ska hängas och sedan väntar den sköna sängen. I morgon kväll väntar Öppet Hus i klassen och Frk T har teateravslutning och på onsdag ska håret fixas till. Torsdag kväll är det Lucia på Frk T:s skola så det känns som att även denna vecka rusar fram i högt tempo. När julklapparna ska köpas vete tusan, dessutom har jag nu ett nytt kylskåp står på verandan vilket är för högt. Detta gör att halva köket måste rivas ut, alltså lika bra att tapetsera om direkt. Urk, undrar när det ska göras. Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar