söndag 6 december 2009

Fotografering och julstämning

Jag och Thomas i tjusig "påse"
Vi vänder alla på tre, skit i om det blir suddigt!

Mer stilrent

I dag samlades alla Kraxar i ensemblen för att ta kort till affischen. Kamrat R hade riggat kameran och efter idogt letande i lokalen efter flugor (hittade en) infann även jag mig. Nu har det visat sig att Kamrat R lekt med sin kamera härom dagen och inte ställt tillbaka inställningarna ordentligt så därför blev alla bilder lite suddiga i högerkanten. Vi får väl se om vi måste göra om fotosessionen eller om det får duga. Vi hälsar speciellt vår nya medlem Henrik välkommen! Vi behöver verkligen en kille till och nu har vi en.


Här följer ett hemligt knappt läsbart avsnitt:
Jag gjorde ingen "anställningsintervju" så jag är inte helt säker på att han uppfyller alla mina krav utöver skådespelar- och sångskicklighet. Ni vet dom där vanliga kraven om ålder (åtminstone över 35) och singel. Han ser helt ok ut i alla fall det är helt klart.


Välkommen ska du vara och jag ska verkligen försöka att inte kalla dig Torbjörn och Inger ska släppa Backlund som var lika fel. Vi är ett gäng förvirrade jäklar som ständigt glömmer både saker och oss själva men du vänjer dig säkert.


Kvällen har tillbringats på Stortorget!
Brolle var klart bäst, hans Elvisjullåtar var bara såååå bra. Trots kalla tår så infann sig julstämningen även om ungarna gjorde sitt bästa för att gnabbas med varandra. Ändå tror jag Frk T tyckte det var lite mysigt och hon gillar Brolle även om hon inte erkänner saken för allt smör i Småland. Pirelli och Örebrotjejen var också bra.




3 kommentarer:

  1. Tjusiga bilder! Inte viste jag att ännu en granne var en Kraxare...

    SvaraRadera
  2. Va vem är granne eller menar du Krister?

    SvaraRadera
  3. Japp, det var honom jag menade:)

    SvaraRadera