söndag 13 december 2009

Oj vad helgen gick fort

Måndag om några timmar, panik! Har julpyntat under kvällen och det är ingen lek kan jag berätta. Jag har julpynt som skulle räcka till ett regemente. Jag älskar julglitter och vill ha mycket men i år känns det nästan oöverstigligt att få upp det. Efter gårdagens bedrift i garderoben värker mina leder i händerna. Det brukar de inte göra, jag kan få ont i knäna och så när det ska bli snö eller taskigt väder (så har det varit hela mitt liv så det har inget med ålder att göra) men det här är något annat. Min morfar hade RA så jag kan ha skäl att oroa mig. Men nu bestämmer jag att det går över som de flesta av mina hjärntumörer och hjärtinfarkter brukar göra.

Dagen har också ägnats åt lite Kraxrepetitioner, frisörskan är repad i dag, kul. Vår nya Kraxare H verkar vara en riktig klippa med fantastiskt minspel, det lovar gott. Lite julklappar är inhandlade likaså. Nåja, jag hann väl en del i alla fall men inte slappa.... det hade behövts men det är snart jullov. Sov gott och dröm om glitter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar