söndag 1 november 2009

Svåra val

Fråga nummer ett: Jobba eller inte i morgon? När detta skrivs har jag bestämt mig för att stanna hemma men velade förut. Hundpromenadens näsblod fick mig att inse att jag inte alls är frisk liksom det där lilla snurriga i huvudet.
Fråga nummer två: Djävulen bär Prada eller Morden i Midsomer? Detta I-landsproblem har uppkommit pga att jag beslutade mig för att vara hemma i morgon nämligen. Annars hade det utan tvekan blivit Morden eftersom det slutar kvart över tio och det andra kräver nattligare tittande. Nu måste jag inte svära över klockan som ringer kvart över fem utan kan sussa på lite, nja mycket längre. Dom flesta mord i den engelska påhittade regionen har jag redan sett minst en gång så filmen borde ligga bra till.

Fasiken jag har haft så många bra bloggidéer när jag haft feber men inte orkat och nu har dom flugit sin kos. Jag kan förstås gnälla över att jag missade Krax rep i dag vilket kändes surt men det överlever jag. Torka alltså men det kanske dyker upp något under kvällen och då återkommer jag väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar