torsdag 12 november 2009

Behöver mer sömn! Eller i alla fall djupare sån!

I går kväll kunde jag i alla fall somna men jag var lika trött i morse för det, liksom nu. Känner mig helt groggy. Denna första vecka har varit ganska bra i skolan, ytterligare fem utvecklingssamtal är avklarade. Jag fick ställa in tio stycken förra veckan så jag har lite att beta av.

En krock har uppstått inför julens bedrifter. Frk T har orkester- och dansavslutning samma dag. Den 1 december måste vi dela oss i två delar. Förmodligen måste hon välja och det blir nog inte helt enkelt även om hon just i kväll lutar åt dansen.

Åter till mig själv, eftersom Frk T åker till sin pappa i morgon är helgen fri att uttnyttja på bästa sätt. Egentligen skulle jag vilja gå ut och förlusta mig i morgon men det där sömnbehovet kommer förmodligen att göra sig påmint som vanligt när fredagen infaller. Denna första vecka efter sjukdomspärsen känns dessutom extra tung. Hm jag orkar faktiskt inte hitta på något vettigt att skriva om, god nattkramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar