måndag 25 januari 2010

Stresstankar

Hm vad det känns jobbigt att det bara mal runt en massa "jag får inte glömma just det" i min skalle hela tiden. Dagen på jobbet var helt ok och vår nya chef blir säkert bra. Det har rullat på och fungerar säkert men jag tror det behövs en lista. Ni får stå ut med den för jag kan inte komma på något bättre att skriva om.

Kom ihåg:
  1. Fixa pjäxor till Frk T, råttfällevarianten stl 35-36 om någon har i gömmorna.
  2. Marknadsföringsmöte i morgon kl. 17.
  3. Mejla musikerna återstående musik så de kan öva.
  4. Planera Tangotantsdagen och stämma av med regissörerna
  5. Planera teaterfestivalsrevyn och planera hur vi repar och när.
  6. Planera och handla matsäck till Frk T:s skidåkardag på torsdag.
  7. Åka och lämna nyckel till dansvikarien på torsdag kl. 17.45, Frk T startar sin dans då också.
  8. Skriva veckobrev i skolan.

Säkert finns några fler måsten men dessa får definitivt inte glömmas bort. Känns som om allt ska ske NU och helst igår. Urk. Nu ska jag dessutom sova. Utopi kanske.

1 kommentar:

  1. Lever vi optimister inte i en ständig utopi? Ha en fin dag=)

    SvaraRadera