söndag 24 januari 2010

Härligt att sjunga igen!

Äntligen musikrep!!! Som jag längtat! Sjunga är 75% av glädjen i att spela revy och krogshow, i alla fall för mig. I dag har vi alltså repat med våra nya musiker, även om P var i Stockholm och musiserade, och det gick så bra. Skönt, för jag har varit riktigt orolig och nu har det släppt.

Efter detta härliga rep blev det en snabb tur hem för mat och hundprommis innan nästa möte inne i stan. Dansplanering för våren och det känns också bra att ha avklarat. Fick på hemvägen en hemsk historia berättad för mig om ungdomar som stjäl andras idientiteter på bilddagboken. De stjäl bilder och låtsas vara någon annan alltså. Helt sjukt! Man blir lite mörkrädd när man tänker på sitt eget barn och vad som kan hända. Det mesta med Internet och kommunikationssajter är bra och roligt men en del av det hela bara kräks man på.

I morgon börjar vår nya chef, mycket spännande!

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig. Jösses vad jag blir glad av att sjunga!

    SvaraRadera