fredag 30 september 2011

Lerbäcks teater

Där finns underbara människor! Underbara skådisar och vänner. Härligt att U och M flyttat till Örebro också. Detta ställe är en fantastisk saga. Tänk att människor kan förverkliga sin dröm på detta vis som Johan och Jenny gjort. Att mitt på landsbygden bygga upp en egen teater som funkar och drar folk året runt. I kväll var vi fem kraxare som begav oss dit på årets Mordgåta. En härlig variant i 80-tals och dansbandsstil, hur kul och bra som helst. Är också lite stolt över att jag prickade mördaren, det gjorde vi inte allihop kan jag säga. God mat som vanligt och de fixade äggfritt till mig fast jag glömt att anmäla i förväg. Åk och se denna mordgåta, den absolut bästa på flera år, tycker jag (även om alla varit bra). Lerbäcks teater är goda vänner med alla amatörteaterföreningar i södra länsdelen och det är mer än härligt att vi kan njuta av deras professionalism och vänskap. Stort tack och varma kramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar