onsdag 7 september 2011

Att fylla år.... på facebook....

..är en upplevelse! Jo det kan det kanske vara i verkliga livet också men när man bara fyller så där trista mellanår som man helst glömmer bort så svischar födelsedagar mest förbi. I alla fall i mitt liv. Jag är inte typen som tar varje chans att fira i alla fall inte sånt som födelsedagar och namnsdagar, kanske mest för att jag inte gillar kaffebröd så mycket. Facebook är min räddning för där kommer det en påminnelse om folks födelsedagar så man i vart fall hasplar ur sig ett grattis och slipper glömma och skämmas för det.

Det är fantastiskt med födelsedagsfirande på fejjan för ens självkänsla, för tillfället har nästan 90 fantastiska människor tagit sig tid och skickat ett grattis på mig. Tack alla hjärtegoda människor! Annars har jag mest märkt av födelsedagen hos kiropraktorn ;) det kunde ha blivit riktigt roligt om han inte varit så förbaskat seriös av sig. Tack för presenten! Till jul önskar jag mig det här: http://youtu.be/ZzKXBUOC4ng ;))). Ser inte ut att bli nån länk med tänk på lyset och ta Luciavarianten.

Förlåt givetvis har min fantastiska och för dagen fortfarande lite febriga och snoriga dotter grattat sin mamma. En fotlänk, egenhändigt gjord, har jag fått. Annars är jag gratulerad av systrar, svågrar och pappsen redan i somras då jag fick en massa euro att shoppa loss för i Spanien. Tack alla!

Nu ska jag fortsätta dagen med kurs i hur man hanterar smartboarden (den interaktiva tavlan jag har i mitt klassrum som borde kunna göra lektionerna fantastiska och spännande om bara fröken kunde) snart kan hon! Och i kväll börjar kören, det är en födelsedagspresent det! Bästa Bittan har lovat att vara hos Frk T och dom ska festa på pizza medan jag sjunger av mig kalorier, många kalorier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar