onsdag 21 september 2011

Snart ny helg!

Den här veckan går i racerfart känns det som. Dagen har ägnats åt Studiefrämjandet och allt jobb på Sturepalatset. Glöd har sina första konserter till helgen och det innebär lite barjobb och annat pyssel. Den 8 oktober kommer bästa Bodil Tangotanten Bendixon hit med sin Tangoshow och det ska bli superkul. Jag hoppas verkligen folk vågar komma och kolla in detta för det är superbra. Verkligen bra. Så dagen har ägnats åt affischer och flyers. Shopping av vin och toapapper. Lunch och avstämning och planering på kontoret. Ett mer privat möte och fika och slutligen härlig körsång. En fullsmetad dag kan man säga.

En litet kul missförstånd uppstod under dagen eller snarare häromdagen. Kraxkören vill gärna sjunga nåt av Queen. En viss musikalisk peson erbjöd sig att skaffa fram någon bra låt varpå jag svarade Kanon! Med det menade jag INTE att vi skulle sjunga Queen i kanon utan att det var kanon(bra). Missförstånd är de sociala mediernas stora dilemma ;) men kul ibland.

Nu ska jag för en gång skull lägga mig i tid så god natt gott folk, sov så sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar