onsdag 10 augusti 2011

Vilken natt på det....

Ibland undrar jag vad jag tänker med när jag dricker kaffe klockan 19 fast jag VET! Så här års tänker jag att det är lugnt, jag är ändå uppe till ett eller så. Nåja jag hade INTE tänkt vara klarvaken till halvfem! Det var inte roligt även om jag lyckades läsa ut en halv bok. Det kändes som att jag borde satt mig i ett vakrum på IVA och gjort nån nytta när jag ändå var så klarvaken. Pigg är fel ord men klarvaken är rätt. När jag slutligen vid halvfem kände lite trötthet kastade jag ifrån mig boken och släckte och somnade faktiskt.

Klockan 06.00 kommer Frk T in med ont i magen. Jag fattar inte vad hon åt med laktos i går men nåt var det antagligen för hon hade vrålont tills hon lyckades hulka lite även om hon inte kräktes, det kan knappast funnits nåt i magen. Efter en timme eller så, somnade vi nog. Kan säga att när klockan ringde vid 10 så snoozade jag ett par, tre gånger. Vaknade till av sommarens värsta ösregn, det fullständigt vräkte ner så jag släpade mig upp. Åskar verkar mullra därute också men han håller sig än så länge i Örebro. Här ser man nu lite sol ovanför molnen, hoppas den hittar igenom för det här är för trist. Jag har massor av datajobb att fixa med inför höstens Sturepalatshelg och nästa veckas bröllop. Lagom fint väder önskas alltså och ingen åska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar