fredag 12 augusti 2011

Linköping...

hm en jäkla stad. Säkert kanon att bo i men inte köra bil i, om man inte hittar! Svårt! Förra gången hittade jag inte ut och nu inte in...nåja det gick till slut och jag hann i tid. Tillbringade dagen på NTA-kurs och träffade en trevlig kollega från Motala vid namn Kristin. Bra kurs!

Sen upplyste min kära chef (han ligger ruskigt bra till i dag) mig om att jag inte alls börjar jobba på måndag utan först på onsdag =)))). Alltså ibland alltså!

Kvällen har tillbringats hos Tellanders på vår årliga byalagsfest. Vi vann den prestigefyllde femkampen, ni skulle bara fatta hur bra vi var i plockepin!

Är förbannat yr i huvudet! Irriterande värre ;(. I morgon ska jag åka båt med en massa trevliga musiker, undrar om de tänker spela nånting?

Sömn kan va nåt! Gick upp halvsex i morse, kan va därför jag är yr i mössan. Så är det nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar