söndag 14 augusti 2011

Repdag!

Nu är vi igång och repar på allvar. Till vår glädje kom NA på besök och vi svidade om för att han skulle få lite roligare bilder. Vi repade musik större delen av tiden och lite sketcher på slutet. Jag älskar att repa musiken. Våra största sångfåglar var inte på plats så jag fick sjunga allt möjligt för att orkestern skulle få repa. Kul men jösses vad svår Stan är full av vatten är, tur att Jenny hjälpte till med Teknikens under. Jämtgubben försökte jag mig inte ens på ;). Att sjunga Ta av dig skorna med Per var en ren njutning och så mitt eget då.

Det känns som att vi snart sätter allt igen för det är ju inte så länge sen vi körde för fullt. Framåt fyratiden var vi klara och Frk T hämtades efter att ha varit hos farmor och farfar hela helgen. Hon verkar ha haft det riktigt, riktigt bra och var nöjd och glad när hon kom hem. Vi har myst under kvällen och kollat på "Stefan och Kriser-fars". Kanske inte mina favoriter men Frk T gillade det, speciellt DagOtto ;-). Får väl säga att han är behållningen av det hela. Jag har lite svårt för att det alltid är likadant, det känns som att de gör ungefär samma sak varje år men de drar ju massor av publik så det kanske är rätt tänkt. Jag gillar variation i alla fall och jag gillar det vi gör nu Visor & Klavertramp men sen är det dags för något annat. Shakespeare kanske?

Nu ska jag njuta allt jag orkar av mina två sista sommarlovsdagar och första jobbdagen ska avslutas med ett bröllop på kvällen, det blir najs det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar