torsdag 11 augusti 2011

Är egentligen för trött...

...för att blogga så det får bli lite kort. Har denna dag varit hos den bästa av kiropraktorer och han gillade nog mest min ilska. Att jag inte heller var så eländigt låst i nacken var nog också bra. Ledsen att jag är så dålig på bäckenträning men vad fan har inte hittat nån Zumbakurs i sommar ;)).

Åkte sen till min fina syster och lämnade tillbaka resväskor och pratade. Därefter till Studiefrämjandet för lunch och sedan sjukbesök. Å vad jag hoppas du blir bra fort och att du orkar ta fighten även den här gången min vän. Det vet jag att du gör!

Insåg att klockan hade stannat och parkeringen gått ut men ibland ska man ha lite tur också. Inte åkte jag dit på vägen in heller trots att jag blev stoppad av polisen och fick blåsa. Det var ju fint som snus det. Sen var det bara hem och vända för att återigen åka till Fjugesta (jösses behöver snart en övernattningslägenhet där). Tänkte åka hem under repet men hamnade på trappan till Börsen och pratade i två timmar med Rebecka. tiden flög iväg men jag blev ruskigt frusen. Augustikvällar är inte att leka med även om dagen var solig och fin.

I morgon ska jag upp okristligt tidigt och bege mig på NTA-kurs. Det är lite naturvetenskapligt för er som undrar, men praktiskt tror jag. Jag har inte druckit en droppe kaffe sen frukost så håll tummarna för att John Blund kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar