fredag 5 augusti 2011

Bilder

Finns på fejjan! så där 70 stycken ungefär.

Dagen i dag har innehållit sol och bad alltså ingen större skillnad mot Spanien. Eller jo kanske lite...lite kallare vatten i Sottern om än helt ok, mer insekter, svalare luft om än soligt och varmt. Trevligt sällskap hade jag även här även om mina systrar fortfarande befinner sig vid Medelhavet, grannen B och kamrat I med barn och så litelängrebortgrannen K som jag borde/skulle lärt känna i vintras. Nåja det är aldrig för sent att lära känna trevliga människor. Det får bli dagens Humleklokhet!

Kvällen har Frk T ägnat åt musikalrep i Fjugesta och jag har suttit på Risebergas stora scen och funderat över livet och sedan pratat i telefonen i en evighet. Försökt planera men jösses vad svårt det är. Nu gäspar jag snart käkarna ur led. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar