tisdag 23 augusti 2011

Okey ni vinner!

Att lägga extraföreställningar av Visor & Klavertramp samma helg som Kumlafesten (lördag) med öltält och gratis underhållning var kanske inte så bra. Till vårt försvar kan jag säga att vi inte hade en aning om denna fest när vi bestämde datum. Så kan det gå vi har i alla fall flyttat de flesta av det 30-tal gäster som bokat lördagen till fredagen och inser att det är bättre med en full föreställning än två halvfulla. Några får kan givetvis inte och det är hemskt synd förstås men ibland måste man göra det bästa av två trista val.

Det går fortfarande att knö in några till på fredag så ring och boka för all del jag vidhåller fortfarande att denna revy är riktigt, riktigt bra. Det ska bli så kul att väcka Polska Olga, hiphopparen Virre och Villiga Vera i från Hyllmuttan till liv igen. På lördag får vi väl äta kräftor och gå på Kumlafest helt enkelt ;)).

Annars har denna dag bestått av jobb med elever. Vi har börjat med Fröken Europa och det är något av det roligaste jag vet att undervisa i så det känns fint. För övrigt så känns allt fortfarande rätt rörigt och mycket hänger i luften. I morgon är det Studiefrämjandedag och jag hoppas mina kära kollegor får till det så som vi planerat men det går säkert bra.

Kvällen har jag givetvis tillbringat på Sturepalatset, var annars? Vi repar och fixar och trixar hela veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar