fredag 19 augusti 2011

Fredag!

Nu börjas det med de återkommande blogginläggen som startar med Fredag! Hm höst, vinter och vår är det dessa fredagar som håller humöret uppe och räddar tillvaron för så många. Sommartid har jag knappt koll på vilken dag det är och det är grymt skönt. Efter tre dagars jobb och ett bröllop är jag grymt trött. En ganska skön barnfri kväll där jag kan sjunka ner i soffan och kolla på Morse (dessa engelska deckare är inget för Frk T utan då får jag finna mig i Hanna Montana). Falkenbergsrevyn fick en timma i SVT:s rampljus också och de har bra textförfattare det måste jag säga. Fast det har vi också så vi får hoppas det kommer publik i massor nästa helg. I morgon har vi annons i NA och vi repar hela helgen så allt ska sitta som ett smäck.

Annars har dagen bestått av förberedelser inför skolstarten. Det är mycket som ska vara på plats när ungarna anländer. Schemat ska vara klart...det är det nästan...fast det kommer nog ändras men så är det ofta. Nåja det rullar på så klart och allt kommer på plats. Så är det alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar