fredag 7 augusti 2009

Allergi

Vad kan man vara allergisk mot så här års, nån som vet? Mina ögnon har runnit lite lätt några dagar och jag trodde mest det var värmen och solen, men idag kliar det så jag blir galen. Gav upp och rotade fram en allergitablett. Jag tar väl kanske kanske två sådana om året och köper en ny förpackning varje gång vilket innebär att jag har några sorter och jag vet aldrig vilka som är bra. Det känns dock som att det avtagit lite så jag får väl tro att det ska funka. Nu ska Frk T och jag bege oss till Marieberg för födelsedagspresentinköp. Det blev inte av igår och kalaset är i dag så det finns inte mycket att välja på. Märkligt att man inte kan tajma molningt väder för sådant men, men.

1 kommentar:

  1. Gråbo härjar ganska rejält just nu med de som är känsliga mot detta.

    SvaraRadera