lördag 6 mars 2010

PR och lite annat

Denna dag har ägnats åt
1: Schack4an med mina elever. Dom kom igång fint med spelandet och slutade på 13 plats av 26 stycken lag. Bra jobbat! Tack till fina föräldrar som tog hand om barnen när jag åkte hemåt Kumla.

2: Företagsmässa i Kumla. Där gjorde vi reklam för Hackat & Malet allt vi orkade. Inte en människa kom undan vår trupp som satte flyers i nävarna på dom och pratade för saken. Vi var kanonbra på marknadsföring denna dag helt enkelt. Vi lyckades till och med sälja några biljetter och jag misstänker att det var TaxiRogers förtjänst.

Kvällen fick ägnas åt Andra chansen vid tv:n trots att spektaklet hölls i Örebro. Pernilla och Jessica gick vidare. Hade nog gärna sett någon annan är Pernilla i finalen men jag röstade inte så det är bara att inte bry sig. Hinner ju inte se nästa helg i alla fall för då ska jag roa andra människor genom att sjunga Monica Zetterlunds "Vad en liten gumma kan gno" och köra min specialare "Antikrundan" på Sparbanksbörsen. Det får bli reprisen helt enkelt.

Nu = Trött
I morgon = Musikrep hela dagen - me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar