söndag 21 mars 2010

Heldagsrep

Kockarna Bruse och all packning och rekvisita överallt!!!
Minsta kocken (ler) och sagotanten.
Alltså får jag presentera; Bella inför tjejkvällen på Rosendal...

Doktor Ulrika förbereder sig inför mötet med sina "patienter "

Inger ska också gå på tjejkväll. Det är ju bra att ha nån som håller i väskorna...
Kan bara säga att jag känner mig rätt slut. Alla fyra akterna är nu genomkörda. Vi vet vad vi har att göra hela veckan: plugga text. Till i dag hade de flesta av oss fått in sångtexterna men det andra.... urk. Märkligt att man inte får tummen ur förrän kniven rispar mot strupen, likadant för alla tror jag. Men det ligger väl i sakens natur. Biljetterna går nu åt som smör i solsken. Tre föreställningar är proppfulla och övriga har inte så många platser kvar. Snabba på du som vill se oss och käka Babsans mat. Kan berätta att dagens lunch var utsökt. Kan dock inte begripa att hon envisas med att ge oss efterrätt. Det är inte bra inför mitt "vägverksbesök" i morgon. Nu blir det tv... och sömn.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar