onsdag 17 mars 2010

Pizzabebisar

Här är de små liven.
Lycklig Pizza som fick träffa och gosa med sina mattar.

Lilla Anna med sina bröder Darin, Ola, Andreas och Erik. Fråga inte vem som är vem, ännu!
Onsdagen har rullat på i samma hysteriska tempo som veckans övriga dagar. Skoldagen var ömsom bra och ömsom mindre bra. Jag avslutade med en temusträff (teaterutbud för eleverna i grundskolan handlar en sån om) som var välbesökt och trevlig. Jag har också drabbats av allergi. Ögonen rinner oavbrutet och jag har nu inhandlat både tabletter och ögondroppar. Huden under och vid sidan av ögonen svider nåt ohyggligt. Upplysta personer påstår att det kan vara Hassel som är boven i dramat. Jag vet inte att jag reagerat på det förut men jag tror nåt liknande hände i fjol. Annars brukar Gråbo ställa till det ett par dagar på hösten. Men det HÄR är INTE KUL.
Till det positiva denna dag får väl denna länk sägas vara även om den ger mig fortsatt inspiration till viktminskning http://korta.nu/smakprovmedkrax men, men det bjuder jag på.



1 kommentar:

  1. Ahh, ännu ett vårtecken! Rinnande ögon. Även om det inte är så kul för er som drabbas. Ååhh, vilka små skruttar.

    SvaraRadera