måndag 22 mars 2010

Mot våren

Måndag igen, tänk att det blir en sån varenda vecka. Fast, man varje vecka tänker att man liksom kunde hoppa över måndagen så är den där, bara så där. Nåja egentligen har jag inget emot måndagar förutom att mina små kära elever är lite rörigare än vanligt och att det är tungt att gå upp. Annars har dagen bjudit på en och annan överraskning och information. Det känns som att det kan bli en spännande vår som antingen blir helt för jäklig eller alldeles underbar. Det troliga är väl att den blir fullkomligt förvirrande. Men det känns rätt ok ;)

Vågar inte sluta meningar med fler än två prickar längre eftersom det tydligen betyder att man är sexuellt frustrerad.... och DET vill man ju inte skylta med.

Vägverket fick vara i dag, fel vecka betyder viktuppgång eller stillastående och då kan det kvitta. Bara att kämpa på så det blir ett ras nästa vecka istället. Nu står sömn på agendan, fast rackarns jag har en maskin tvätt att hänga upp först.

2 kommentarer:

  1. Haha! Den som tolkar in användandet av för många punkter skulle tyda på sexuell frustration måste ju själv lida av någon form av torka. :-)

    Som den härförare, för svenska språket, jag är så passar jag på att säga att det ska vara tre prickar med ett mellanslag mellan sista bokstaven och första punkten.

    SvaraRadera
  2. Tack för den infomrationen. Den som påstod detta påstod likaså att han fått informationen från radion ...

    SvaraRadera