torsdag 21 oktober 2010

Trött men ändå glad

Oj vad mycket jobb vi gjort och vad mycket vi har framför oss. Sturepalatset växer fram så sakta, i morgon ska jag fota lite. Scenen är utbygd, draperiet ska i morgon smyckas med vit dekoration som man kan lysa på, det beställda glittret från England hinner nog inte fram i tid tyvärr, flygeln är snart klar och så vacker så, allt porslin (nästan) är inköpt och uppackat... i kväll skrev jag en lååååång lista på allt som är kvar. Hur vi ska hinna allt övergår mitt förstånd men det gör vi säkert men det blir tufft från och med nu och alla krafter behövs. Jag känner att jag är rätt slut trots allt så sömn är det som lockar just nu. Måste bara testa att sjunga Thank you for the Music i rätt tonart först, håll tummarna att det nu verkligen är rätt tonart. Sov gott alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar