onsdag 6 oktober 2010

Helt hysteriskt

Hm om någon denna dag skulle bestämma sig för ytterligare en film med titeln "Kvinnor på gränsen till nervsammanbrott" så skulle ingen slå mig på en audition. Fan händerna skakar. Gud vad jag önskar att jag aldrig upplevt datalärarinsidenten....... en historia jag inte kan återberätta här eftersom den kan såra mer än den förmodligen redan gjort. Antagligen har han aldrig läst detta dravel men man vet ju aldrig. Men den historien borde vara preskriberad och totalt bortglömd snart men har dessvärre borrat sig djupt in i mitt medvetande. Misstag kan ha en tendens att göra det. Tror jag måste spy snart... Jag gör ju inte sånt här, jag är en planerande, avvaktande person helt utan spontanitet som är grymt försiktig...vadå nähä? Jo men det är jag, allt övrigt är bara skådespeleri...

Helt Hysteriskt kanske behöver ersätta Patsy Stone.... gud förbjude. När jag tänker efter så är jag nog betydligt mer lik Edwina och det känns inte alls lika coolt. Men är man en "flygande köttbulle" så är det svårt att ta Patsys rollkaraktär. Inte kan man använda deras hjälpmedel heller... laglydig, ordentlig medborgare som man är och till råga på allt lärare också. Ni vet väl att folk tror att lärare är ordentliga, sedesamma och helst djupt religiösa människor. Det ska vi fortsätta låta dem tro...kanske. Shake it baby!

Grammatikläsning är MYCKET svårt att koncentrera sig på nu, jag diskar istället. Undrar hur många glas jag slår sönder....

1 kommentar: