söndag 10 oktober 2010

Klassträff

Så var den då över och förbi denna klassträff. Strömpis och Barabamba kan inte precis få bästa betyg men vi hade trevligt ändå. Barabambas hemsida hade mycket övrigt att önska, hade den funkat hade säkert många fler kommit. Vi var bara fem från vår klass, kamrat R hade två polare med sig och övriga klasser 8-10 stycken. Vår klass har förut alltid slutit upp nästan mangrant så jag tror det berodde på dålig marknadsföring. Dessutom hade Barabamba glömt bort två skolor i Örebro, Almby och Vivalla var helt enkelt inte inbjudna och det var riktigt uselt måste jag säga. Strömpis mat och service kan väl vara bättre men det var ändå rätt ok mest irriterande var att de släppte in andra gäster kl. 22 vilket gjorde krogen full av "småungar" och det tycker jag vi kunde sluppit. Dessutom verkade Strömpis tycka att övriga gäster var viktigare än vi. Vi avslutade på O´Learys förstås. Stort tack till bästa B som ställde upp som chaufför. Jag kan ju tillägga att jag personligen hade en mycket mysig kväll.....

Förfest hade vi på klasskamrat Y:s jobb. Hon är som synes frisör och vi hann där snacka lite i lugn och ro innan Strömpis. Vi som var där var från A, C och D:s klasser. Hoppas ni alla hade roligt och hej och tack alla jag inte hann krama hejdå!
 Jag och Krister P
 Christer och Yvonne
 Christer, Yvonne och Ingalill
Krister P och Sonny

Övriga var fotografen Roger, Mia och Benga som inte lyckades fastna på bild utan att bli suddiga.

1 kommentar:

  1. Där ser man. Vi skulle alltså ha varit på samma återträff. Märkligt hur de kunde glömma bort oss. Det ringde en kille från barabamba i våras och ville ha mig som kontaktperson men efter det hörde jag inte ett ljud. Men det var ju kul att ni hade kul.

    SvaraRadera