fredag 15 oktober 2010

Märklig ensamhetskänsla

Vad gör man med en sån? Jo man kan roa sig med att göra alla tänkbara skumma rådfrågningar och tester på fejjan. Märkligt nog så stämmer dom ofta med verkligheten så där lite grand. Spåkulan är mest spookie av alla. Kamrat R inbillar sig att det sitter en liten datahjärna och samlar ihop alla inlägga jag gjort på fejjan och därefter räknar ut vilka svar som passar. Jag tvivlar, jag är skeptisk...totalt skeptisk. Men jag gillar när spåkulan faller mig i smaken. Det är ingen sport om man trycker flera gånger och fuskar, ett tryck, lägg ut eller kasta. När man håller på med sånt upptäcker man att fler människor sitter där hemma och känner sig ensamma eller har tråkigt för plötsligt är man 4-5 stycken som håller på. Sen kan man kommentera varandra och vips är man lite mindre ensam och definitivt mindre uttråkad. Japp så funkar det! Nu ska jag sova utan att bli väckt´.
Bara det inte är Telenor, de djävlarna väckte mig kl. 04.35 i morse bara för att tala om att Frk t ringt för drygt 50 spänn. Alltså den informationen kunde jag ha fått lite längre fram på morgonen, tack. Risken att hon skulle skutta upp och ringa för en hundring till vid den tiden var inte precis överhängande....

I morgon ska det repas, has servicegruppsmöte och delas ut reklam på stan. Nu ska jag släcka, krypa ner. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar