tisdag 7 september 2010

Oj så mycket snälla vänner jag har!

Gratulerad av över 80 personer har jag aldrig blivit förut men det har hänt i dag och då fyller jag faktiskt inte 50 förrän om en herrans massa år, så det så! Tack alla söta, goda fb-vänner för fina gratulationer på nätet (ett extratack för Greaseminnet ;) och på sms. Faktum är att jag inte firat så värst mycket alls, släkten får jag träffa en annan dag då mer tid kanske, eventuellt finns (vi är lite usla på födelsedagar och har heller inte firat bästa systerdottern V vilket grämer mig mer än min ojämna födelsedag). Mina goda vänner M och R var i alla fall här och käkade lite äppelpaj. Jag fick fyra trisslotter och vann på allihop sammanlagt 200 kronor:)). Undrar om jag befinner mig i en turfas, kanske ska slänga in en lottorad i morgon? Kamrat R slog till med att diska också och gick dessutom ut med hunden, tack, det var också en bra present.

Nu gäller lite språkdidaktik och sömn. Sov gott alla snälla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar