tisdag 1 september 2009

September

Ja ha så var det då september och vädret är underbart! Kamrat R och jag har haft diverse diskussioner om septemberväder. Jag hävdar att det ofta är fint i september och han påstår att det är skitkallt. Nu är förstås R en riktig fryslort men inte ens han har väl kunnat frysa denna ljuvliga dag. Nu är han i huvudstaden och vi får väl hoppas det är varmt där också. Jag har efter jobbet skurat poolöverdraget, klippt färdigt gräset, diskat och lagat mat. Känner mig med andra ord rätt duktig. Frk T har lagt sig och lugnet också. Nu började en Norénpjäs på TV och frågan är om jag är upplagd för just Norén. Kan ju vara lite enerverande, men börjar man titta finns risk att man inte kan slita sig ifrån så jag får först kolla hur länge den ska hålla på.

Hoppsan, bara att glömma en dryga två timmar lång historia. Får hitta något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar