tisdag 29 september 2009

Lugn jag tänker inte sluta blogga

Kul att upptäcka att rätt många faktiskt läser det jag skriver. Tack för det! Int bryr jag mig om vad chefen tyck om det.... (tittar just nu på Svenska dialektmysterier). Tror inte det var så allvarligt. Men faktum är ju att vi lägger vår tid på olika saker. För inte alls länge sedan ansåg nog rätt många av mina vänner att jag var lite framstegsfientlig. Jag var nog sist i hela bekantskapskretsen med mobiltelefon (hade NMT tills den var totalt antik) och jag hade länge och väl ett tröskverkt till dator med endast telefonmodem. Men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig. Nu har jag både bärbar dator (vilken dock ägs av Studiefrämjandet som jag jobbar en del åt) och rätt ny mobil. Ett play-station 2 och en kareokemaskin finns också så utvecklingen går framåt. Tjock-TV har jag dessvärre fortfarande med det är inte precis frivilligt. Stereon fick jag till jul när jag gick i åttan och nu är jag 45 så ni kan ju föreställa er att jag behöver en ny. Mitt hem är väl inte inbrottstjuvarnas dröm precis men det kanske lika bra. Man får prioritera både sin tid och bland sina tillgångar, kan man säga. Nu i kväll har jag dock lagt dryga 600 spänn på flärd. Frk T och jag har varit och klippt oss. Det återsår dock att se om det ser lika bra ut när man sovit på saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar