torsdag 10 september 2009

Mår taskigt...

hm, vaknade med huvudvärk i morse men gick till jobbet såklart. En rätt ok dag även om ungarna blir som kvigor på första grönbetet när vi kommer ner i musiken. De fullkomligt älskar att sjunga och de gör det bra! Det blir lite högt och rörigt bara. Kände mig lite matt när skoldagen var slut men jag åkte till kreativt Studiefrämjandemöte och planerade hösten. Fick ett kul uppdrag som får vara hemligt ett tag till.

Frk T var till Hardemo på vaccinering med sin andra familj vilket gick bra trots gråt och tandagnisslan om saken i morse (inte svininfluensa är bäst att tillägga så ingen hysteri uppstår). När hon skulle hämtas började jag känna mig allt sämre. Nacken är stel och kroppen värker lite. Fryser lite också och här är inte precis kallt. Detta oroar mig eftersom vi har Nils Holgerssonåterträff på lördag. Den tänker jag inte missa! Nu blir det mängder av c-vitamin och enchinea. Jag har ingen lust att bli sjuk, vare sig i svininfluensa eller i en vanlig snorighetsförkylning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar