lördag 6 februari 2010

Party!

Hemma efter helkväll på O´Learys. Att äta mat på pub efter att ha ätit nyttig viktväktarmat i tre veckor var inte smart. Jag började känna mig grön i nyllet strax efter att pasta med kyckling intagits, skyllde först på vinet och drack massor av vatten. Insåg till slut att vinet inte bar skulden utan maten. Bara att uppsöka muggen och bli av med eländet. Fy vale så synd och trist på den goda maten. Nåja jag mådde bättre efter en stund. I fortsättningen får det väl bli sallad ute också :(

Kvällen blev ganska trevlig om än inte fulländad precis. Nu har jag fullt med goda vänner som vill följa med ut och det känns fint. Hemfärden i taxin blev en upplevelse särskilt för taxichaffisen som höll på att skratta ihjäl sig. Kamrat R var i fin form och höll låda hela vägen. Jag tror alla var i fin form denna kväll för kamrat M var skvatt galen för att inte tala om L som försvann i all hast. Lyckades också träffa före detta grannen H som dansade som en galning och visste vad jag hette men inte kom i håg hur han kände mig! "Tja vi har ju bott grannar i ett par år". Varpå han nästan dog av skam.

I morgon, eller snarare i kväll, får det bli en lugn hemmakväll med melodifestivaltittande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar