onsdag 24 februari 2010

Jäkligt speciell!

Hon/han är jäkligt speciell alltså!
Betyder det att hon/han är
bra,
unik,
konstig,
dum,
häftig
eller lite märklig?

Uttrycket används ofta
ibland av två personer om varandra.
Jag undrar om det också är
ett epitet på mig?
Förmodligen!
Jag tror faktiskt att jag vill vara
jäkligt speciell!
Fast gärna på ett positivt sätt.
Speciell
smaka på ordet... speciell.
Unik
Egen
Märkvärdig - kan också ha dubbelbottnad betydelse..

Speciellt vacker, snäll, underbar, rolig....
Speciellt konstig, underlig, egensinnig, dum....
Vad betyder speciell för Dig?

I dag har jag träffat speciella personer men bara i den positiva skalan.
Jag behöver också välja ett par nya glasögonbågar som gör mig än mer speciell.
Om jag nu ska välja att förnya mig på den fronten.

Speciell dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar