söndag 9 oktober 2011

Tangotanten

 Thord Sölvesson och Bodil Tangotanten Bendixon

 Tangodrottning och kung.... obs spik nyktra vi ser ut så här ändå...
 Bodil in aktion då hon jobbar med oss och vår sång
Ingela fick oss att gråta till Kärlekens hundar, lysnade.

Fick dessvärre ingen bild på Frk T som sjöng Halleluja så lysnade fint. Hon är duktig min unge. Själv väntade jag till sist och slet med Aquarius. Stort tack till Kristina som slet med pianospelet som inte var lättare än sången, gissar jag. Bodil får mig alltid att göra saker bättre än jag visste att jag kunde.

Måste tillstå att hon är ett äkta proffs som inte med en min dessa dagar visade hur ont i ryggen hon hade. Hoppas verkligen det blir bättre snabbt som tusan. Stort tack till Bodil som vi äntligen fick träffa ännu en gång och denna gång fick flera chansen, som vanligtvis inte är solister, chansen att sjunga för henne. Kul och utvecklande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar