torsdag 6 oktober 2011

Å så nästa dag...

haha nej då inte fullt så galet stressad men lite. Jobbet är som det är, man har bara att gilla läget att folk är sjuka och borta av en massa olika skäl. Det brukar alltid gå på något vis även om det inte alltid blir bra. I går var en hel hög med ungar sjuka tydligen men alla utom en var tillbaka i dag så för min del flöt det på.

Efter jobbet började stressen infinna sig och som det skulle visa sig helt i onödan. Skulle hämta Frk T som missat bussen och fick kampera en stund hos ett par vänner men se hon ville inte hem direkt. Tog en sväng till Maxi och handlade och glömde faktiskt inte hushållspapper denna gång. Hem och lagade mat i i 100 knyck för kraxare skulle drälla in inom trekvart. Vi han precis slänga i oss mat och klockan blev 18.... inte en käft dök upp. Började undra lite vad tusan jag sagt för tid när Lillinger ringde och undrade... jag hade inte sagt nån alls. Hm ett par dök upp till slut men jag kunde plötsligt ta det extremt lugnt. Rätt skönt faktiskt!

Vi har i alla fall börjat spåna fram två nya sketcher till kommande julshow och det känns fint. Fler får dock gärna hjälpa till. I morgon är det fredag och på lördag kommer bästa Bodil Tangotanten Bendixon och det ska bli kanonkul. Fast på förmiddagen ska jag först sjunga på Sångverkstan om rösten håller. Jag är lite kraxig... kan man säga men det kanske kan passa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar