lördag 15 oktober 2011

En stolle

till kaffet har vi sett ikväll. Vi var ett gäng kraxare som styrde bilen mot Fjugesta, där den föresten står kvar även om jag är hemskjutsad av Ingela, för att se på fars på börsen. Vi startade med förfest hos Kent där vi satte i oss vin och glögg, kylan till ära, och en massa chips och nötter. Sen styrde vi stegen några meter längre norröver och njöt av fina vänner som spelade fars på allra bästa sätt. Bra manus måste jag säga. Jag är inget fan av Stefan och Krister, tycker allt är mest likadant, men detta var skrivet av en son till någon av dem och han verkar besitta annan fantasi och kunde åstadkomma en hel del smarta repliker. Like it! Nu finns det inte mycket biljetter kvar men ni kan ju prova.

Vi gick tillbaka till Kent och drack lite mer vin och kollade gamla revyfilmer. Ja jag vet vi är skadade men vi gillart. Trevlig kväll i alla fall! Är lite halvtrött nu efter en proppad vecka måste jag säga. Frk T har ridit och Milla har varit med som stöd vilket kändes tryggt och bra för hönsmamman Karlsson. Jösses det är bra musik jag lyssnar på nu...... skitbra...men jag måste sova. I morgon ska jag vara hundvakt till svarta, vackra schäferKaxa. då måste jag promenera det blir bra. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar