torsdag 26 augusti 2010

Teater såklart!

Då var det snart helg, en fullbokad sådan med ledarutvecklingskurs/teater i Karlskoga hela lördagen och därefter partaj för att fira syrrans 40 årsdag. Söndagen blir full av massa måsten som inte hunnits med denna vecka. I dag var det Trollteaterrepetition som blev kortare än vanligt eftersom lokalen var dubbelbokad. Na var där och fotade och förhoppningsvis kommer något i tidningen snart. Ungarna var i dag mycket duktiga och det flöt på riktigt bra. Det behövdes för det är inte så många rep kvar.

När Frk T och jag tänkte ta kväll så dök hyresvärlden tillika Kraxmedlemmen i och ville åka till lokalen och kolla. Sagt och gjort, så gjorde vi. K blev genast entusiastisk och började direkt planera scenutbyggnaden och en massa annat. Han ville börja snarast och det bådar gott. Fler sådana entusiaster tack! Gärna händiga typer. Vi bar också upp hälften av stolarna på scenen eftersom lokalen nästa vecka ska användas av yogatyperna. Det är prova-på-yoga-vecka jag själv ska definitivt prova om jag hinner. Nu ska jag sova, som en stock hoppas jag. Jag använder min häxkraft till det ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar