onsdag 11 augusti 2010

Åter i vardagen

Jaha så har man avverkat sin första dag på jobbet efter ett skönt lov/semester. Som vanligt är allt grymt rörigt och ingen vet riktigt vad dom ska göra. Man, eller i alla fall jag, börjar liksom lite överallt på en gång. I morgon ska vi till Ånnaboda och jobba hoppas vi får struktur då. Det ska bli roligt att förändra lite och samarbeta i mitt nya arbetslag. Vi har lite planer på att jobba lite annorlunda än tidigare, hoppas vi får till det. Pluggandet börjar om ett par veckor och böcker har jag beställt under dagen.

Efter jobbet var det bara att hämta Frk T på Nya Teatern där hon kamperat i tre dagar, åka vidare för att repa Trollteater och sedan lämna Pizza till bästa hundvakten C. När vi repat färdigt gick åskan för fullt och regnet vräkte ner så man blev inte precis torr när sträckan mellan replokal och bil skulle avverkas, typ 5 meter.... inget modem gick sönder heller så det är möjligt att jag är i en turfas. Borde kanske spela på Lotto? Sådant här väder är ingen hit för mina leder som värker så in i bängen så nu blir det tid för sängen...;)) Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar