söndag 22 augusti 2010

Lite stolt faktiskt

Över att vara Kumlabo och Kumlas fina Sjöpark, en egen liten (eller ganska stor) Stadspark som kommer bli magnifik när den blommar och får fina uppväxta träd. Amfiteaterdelen är ett extra plus. Konstverket var störtsnyggt!!! Klart jag vill att kommunens pengar i första hand ska gå till skolan men jag tror faktiskt att Sjöparken kommer bli mycket omtyckt och om några år undrar nog många varför de var så negativa. Det är inte helt enkelt att veta vad man ska satsa på, vad som blir rätt om några år? Nåja parken var fin, Maria Johansson sjöng kanon och Jyclargrabbarna var grymt snygga och duktiga.

MEN, det allra bästa i dag var att jag fick fart på kamrat R och kylskåpet byttes ut mot det "nya" som stått på verandan ett år. Dessutom rensade han avloppet i badrummet. Nån nytta ska han väl göra och du, tack!

I morgon blir min söta syster "nästan lika gammal som jag" i alla fall 40. Supergrattis i förskott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar