fredag 24 juli 2009

Utmanad men för sent tror jag...

Jag har blivi utmanad av pz2 och ska fota fem saker på olika platser vi börjar med handväskan: plånbok, tampongfordral sytt av kollega L i Brickebacken, mobil, kvitton, hårsnodd. Detta var allt eftersom jag använder en liten väska sommartid.
Badrumsskåpet: urk (nåja de var inte så illa) parfym, tandkräm, deodorant, maskara, linsvätska (som jag aldrig använder).

Garderoben. Hm jag har inte en garderob utan ett helt dressingroom (som också är gästrum åt R och Frk L). Kan verka nördigt men en dröm som gick i uppfyllelse när Frk T skippade lekrummet. Fem saker: Tröjor/toppar i färgordning och bästa hyllan. (2)

Skor och stövlar samt hörn av gästsäng (2)

Hängande kläder som tunikor, klänningar, kjolar, tröjor och byxor alltså kläder. (1)


Frysen: lax, wokgrönsaker, torskfilé (är tillåtet att köpa igen), fläskfilé, falukorv.

Kylen: mjölk, vinskvättar, leverpastej, ekologiskt bregott (godaste och dyraste smöret), rester.
Ja ha undrar om jag gjort rätt nu då?
Tror jag ska utmana fem också men eftersom tiden gått ut så hoppar jag det denna gång.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar