torsdag 9 juli 2009

Onsdagskväll i Kumla

är lite dött kan man säga. Men heder åt Lena som jobbar så mycket hon orkar på Sjösidan och jag är såå glad att hon och hennes son ser till att det finns någon form av nöje i lilla Kumla. I, R och jag begav oss till Sjösidan efter en hård dags jobb (målning, städning och allt möjligt) för krubb och vinintag. Vi kom 21.30 och då var köket stängt! Chocken satt i en stund och den märktes så den snälla servitrisen lovade att någon iaf skulle trolla fram hamburgertallrikar och rödvin. Tack och lov annars hade vi fått hoja till korvmojen (hotade nog med det också om jag minns rätt) men vi fick mat och överlevde. Fortsatte sen hem till I, när de kastade ut oss, och fick där en drink som fortfarande gör mig yr i mössan, skit, trots att jag cyklat hem och bäljat i mig två stora glas vatten. Får a ett till även om det innebär att jag får kissa sju gånger denna natt. Sov sött!

1 kommentar:

  1. Vet inte vad det var med den vita ryssen som ställde till det. Någon slags försenad effekt hade den. Den slog omkull mig med.

    SvaraRadera