tisdag 28 juli 2009

Tester och annat dravel

Har förut nämnt att FB är full av knäppa tester, jo men visst, man kan kolla hur man är på det mesta. Det finns tester som talar om vem du varit i ett tidigare liv, vilken hundras du är mest lik eller hur väl du känner Kurt-Göran Nilsson i Ockelbo (om en sådan finns). I Expressen kunde man i dag göra ett kysstest. Jag hade full koll enligt resultatet men det visste jag redan, jag är ju för tusan snart 45 och skitbra på att kyssas fast jag övar rätt sällan. Fast jag kan inte fatta vad filmfrågor hade i testet att göra, hur ska jag kunna veta att det finns folk som hänger upp och ner och kysser varandra i en film jag aldrig hört talas om. Flängt...

Ha ni har fattat detta korrekt. Jag är inte trött alls. Nöjd och pigg efter en fin lite regnig dag. I morgon kväll ska jag sitta på tåget till Ånge. Det tar 6 timmar och då är det bra om man är pigg en stund och sen slaggar in. Har fått låna R:s lilla minidator så jag har något att göra på tåget. Kanske innebär det också att det kommer nåt litet blogginlägg från Norrlands inland. Om jag inte väljer att koppla ner allt och bara slappa, det beror nog på vädret och sällskapet. Jag hoppas på sol så det blir lika fina dagar vid Ljungarn som i fjol. Bastubad på kvällarna och nakenbad i älven (det du Uffe det är bättre än din pool, tror jag, meddelande; om du nu någonsin läser min blogg).

Ska sappa in nån bra sitcom (heter de så?) och äta lite spagetti och köttfärssås, jag vet att klockan är över tolv men jag har sommarlov.

Sänder ett STORT GRATTIS till Frk T:s kusin V som fyller år i dag. Hipp hurra och kramar skickas iväg ända till Spanien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar