lördag 11 juli 2009

Hemmakväll ha ha

Det blev en tur till Maxi för inköp av kex och ost. Nu är lådvinet slut igen, den nya sorten var riktigt god. Dock finns tre lite trista slattar som får duga till matlagning. Inget krogbesök med andra ord. Får se om jag orkar något sådant i morgon. Jag tror jag behöver goda vänner som släpar med mig ut. Går R och jag på krogen har vi inte så kul eftersom alla tror vi är ett par vilket vi inte är. Det är rasande svårt att spana ihop, dessutom har vi vansinnigt olika smak. De tjejer jag tycker han ska satsa på anser han har för kort hår, är kantiga eller fula på något sätt. Han tycker inte alls som jag. Han i sin tur tycker att jag gillar de mest underliga typer på ca 25+ och vissa andra som är otillgängliga på andra vis. R anser inte att jag har en rak linje i min smak. Men vadå jag kan inte bara gilla utmärglade rockmusiker. Det är helt ok om de inte är utmärglade bara de är något sånär musikaliska, humoristiska, lite söta, charmiga, inte för gamla och skapligt händiga så.
Det ska visst vara någon sorts orgasmens dag i dag eller nåt. Känns hårt! Kanske borde gått på krogen i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar