lördag 25 juli 2009

Sjösidaneffekter


Lite ont i skallen kanske. Nåja gårdagen var riktigt trevlig, Frk T ville tillbringa natten hos lilla h vilket jag inte alls sa nej till eftersom mitt favvoband "De 2 delikata" spelade på Sjösidan. R var med såklart och betalade (tack för det! även om du borde gett mig mindre vin) så snällt. Själv är jag tämligen luspank till på måndag. Åt god mat och drack vin som sagt och lyssnade på J & R. I en paus flyttade vi ner och träffade polare till J och det blev ännu trevligare och roligare. Cykelturen hem gick utan problem men sen slog det till och jag förstår inte riktigt om det var vin med sen verkningsgrad eller vad tusan E serverade i limesåsen. Kände mig rätt yr i hjärncellsfabriken, tja så kan det gå. Lite usel bild men den enda jag har (mobilkameran).


Nu gäller det att ladda om till bluesfestival i Frövi. Frk T meddelade att hon absolut ska dit och att hon och lilla h ska sova i I:s tält och ha egen kuppe, så det så! Bara att ge sig om man inte ska behöva ha en stortjutande unge här hemma hela eftermiddagen och kvällen. Det orkar inte mitt huvud i dag så då sover jag hellre i husvagn, lyssnar på blues och har trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar