lördag 14 februari 2009

St Valentin

Till alla vänner och andra eventuella läsare som kan finnas i cyberrymden sänder jag en hälsning och önskar att ni alla får en hjärtegod dag. Må solen lysa på er idag och alla andra dagar! Det är extra lätt att önska detta idag när den strålar från en klarblå himmel i alla fall här i Kumla.

Jag har denna dag fördrivit min tid med ett Kraxmöte där vi planerat ett så bra föredrag till den 14 mars som mer blir en sorts revyföreställning om hur en revy skapas. Detta kommer att kunna skådas mellan kl. 11 och 12 den 14 mars på biblioteket i Kumla. Efter detta möte en skön hundpromenad i solskenet och sen har jag och ungarna T och L skapat en stor snöhög för att så småningom göra den till en grotta, svettigt, tungt men gott för kropp och själ.

I kväll blir det delfinal två i Melodifestivalen med Måns bland annat, det kan jag och Sveriges övriga tanter njuta av. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar