tisdag 3 februari 2009

Ny hemsida

Snart får Kraxkompaniets hemsida nytt utseende. K-G har fixat och trixat ett tag nu och jag fick kolla och tycka och givetvis ser det jättebra ut. Nu ska han bara ha tid att få in det i cyberrymden också. Jag begriper ju minimalt av detta dataspråk men har förstått så mycket att detta måste ske under nattens mörka timmar pga mindre trafik. Nåja vi väntar med spänning på detta nya fina och framförallt uppdaterade.

Annars har detta varit en rätt vanlig dag, kallt som tusan både ute och inne eftersom jag snålar på strömmen. Fy det är jobbigt att vara kall om händer och näsa inomhus. Hjälpte nyss fröken T med specialläxan till i morgon. De ska berätta om en bok de läst med hjälp av bilderna. T har läst en bok om en förstaklass som har disco och en gympalärare som lär några stackars grabbar att dansa innan begivenheten. Man skulle bra gärna vilja vara en fluga på väggen när damen ska berätta om sin bok i morgon.

Nu ska jag titta en liten stund på Kraxkompaniets andra revy "En smittsam föreställning" från 2007. Fick dvd-skivorna av K i lördags och det var länge sen jag såg den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar